Licences

There are 27 replies in this Thread. The last Post () by SA_ARROW.

• Hello all together,

I begin on your mod and i have not make my choise for one clan. Can i obligatory take license for playing ?

If i take police license is this available in all frelancer classical système?

Thank's and excuse i'm french and i'm not good in English language.

• yes and yes

signew.jpg

cfmoddblogo.png5904.png5904.png
    http://www.moddb.com/scripts/topsite.php?ts=4766

Only dead fish swim with the stream.
    Don't discuss with idiots. They only drag you down to their level and then beat you with experience there.

This is ten percent luck,
    Twenty percent skill,
    Fifteen percent concentrated power of will,
    Five percent pleasure,
    Fifty percent pain,
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Bienvenue à CF Bernard !

Il faut assi que tu ne monte qu'une seule license de RP à la fois (parmi Cops, Pirates, Smuggler et merc) La deuxième case pour les licence est réservé pour les licenses ASF et CSF :) Tu ne peux pas jouer de double-RP.
    You cannot mount more than 1 RP license at a time (cops, pirates, smuggler or merc). The second license slot is reserved for ASF/CSF licenses. You cannot double-RP.

Tu peux toutefois avoir des RP différents sur différents personnages...
    You may however have different RP on different chars...

Lorsque tu auras joué plus longtemps et que tu déciders de joindre un clan, tu n'auras plus besoin d'une licence car les clans ont déjà un RP défini et connu.... Alors avoir une licence de police dans un clan de police ne mène pas à grand chose...
    When you get more experience and if you're interested in joining a clan, you will no longer need a license because clan have predefined RPs so having a cop license in a cop clan is not much useful...

Enjoy the game !

ARROW out-

P.S. Je vais pas toujours traduire mes posts... mais cette fois-ci c'est un cadeau de bienvenue !

• im shocked
    je peux comprendre la plupart du français au-dessus
    eventhough I refused any contact with that language for meanwhile 12 years

signew.jpg

Don't discuss with idiots. They only drag you down to their level and then beat you with experience there.

Twenty percent skill,
    Five percent pleasure,
    Fifty percent pain,

• ^^

signew.jpg

Twenty percent skill,
    Five percent pleasure,
    Fifty percent pain,

• Bien venu sur le forum. Comme tu peu voire il y a bien quelques joueurs qui parle Français dans cette communauté, bien que la langue de communication choisie soit l'anglais. Je ne vais rien ajouter à la réponse de Arrow parce que je crois qu'il a fait le tour. Si tu a d'autres questions, sent toi libre de m'envoyer un PM.

SMG_myric, SMG_RDaneel, SMG_MULTIVAC

Interested in joining SMG? PM me

Those people who think they know everything
    are a great annoyance to those of us who do.

- Isaac Asimov

Edited once, last by Myric ().

• Au moins nous pouvons tous comprendre les uns les autres.
    Et oui je peux parler 3 langues, je ne ne peux pas comprendre mon allemand et amis Roumains: (

• Welcoem to the mod mate, and it's right the opposite you think, you don't have to join a clan until you are experienced enough, meanwhile you choose the RP you like.

Je ne parle pas français, je ne sais ce que j'ai appris en deux ans de l'école secondaire. Accueillir et comprendre la réponse. ^^

but each time I know less french, as I learn more spanish and 2 other variations :D

Chars: [CFPD]Michael~something (x25), [CFPD]~SQMS~{[(store)]} (x3), [CFPD]xfer, Event~Manager~Michael, StarfIier~EM~Michael, Event_Team_2, [GR]Michael[SP] and a blueprint of [CFPD]Sephirothis

• Merci ARROW out-, Thank's ARROW out-. Je te remercie pour cette sollicitude. Thank's for yopur solicitude.

See you later in Xfire.

• hehehe bonjour arrowut :D or arrowoot ? ^^

just a lil off topic joke :D

I only have to wish you(bernard) good luck in Crossfire mate ^^

Chars: [CFPD]Michael~something (x25), [CFPD]~SQMS~{[(store)]} (x3), [CFPD]xfer, Event~Manager~Michael, StarfIier~EM~Michael, Event_Team_2, [GR]Michael[SP] and a blueprint of [CFPD]Sephirothis

• Bien venu sur le forum. Comme tu peu voire il y a bien quelques joueurs qui parle Français dans cette communauté, bien que la langue de communication choisie soit l'anglais. Je ne vais rien ajouter à la réponse de Arrow parce que je crois qu'il a fait le tour. Si tu a d'autres questions, sent toi libre de m'envoyer un PM.

Merci j'y penserai si j'ai de gros problèmes, mais j'en profite pour perfectionner mon anglais si basique !

• just learn the following :

m8 (mate)
    damn (i lost all my looted weapons due to a server crash)
    pvp (player vs player)
    gf (good fight)
    n00b (newbie)
    beer (everyone will be friend with you !)

And you'll be good enough in english for this community :P

• Bienvenu et bonjour Bernard! Il est bon de voir quelques gens de France pour nous joindre sur le serveur de courant perturbateur! Je fais des excuses à l'avance pour l'usage de Babelfish pour la traduction, mais j'ai figuré que je te rendrais service jusqu'à ce que vous vous sentiez plus confiant dans vos communications anglaises! J'attends avec intérêt de vous voir "dans le space" faites attention! Au revoir! :D8).