G-Radio is In a Week ON-Air and G-Radio support Crossfire!!!...Does Crossfire support us?
G-Radio | Facebook
[/img]
Shit de var längesen jag hade verkliga mardrömmar...hmmm är det ett omen på nått bra eller är jag dålig för jag har svårt och somna ? eller helt enkelt så att när inte den andliga världen kan nå en så försöker de på annat vis,Mamma som var full utbildad asatro-shaman(ungefär som en Druid),Ja jag vill baea svara att du hade rätt en dag och en sak i taget precis som jag gör nu,Då är allt en möjlighet......hon såg alltid nått ljust / gott i allt men då är jag bara novis och ha Ärv en massa freån henne,Och själv så tycker jag att de också påminner om Yin och Yang (Världsbalansen) men .....ja yrar väl jag ville bara skriva in detta för jag vakna upp precis.
just get an enterper who can get it from swedish to engslish and see.....my project and my sponsors project is....Lets make G-Radio allso a Radio/Tv -Broadcast in Crossfire and keep it up to date....Well i only ask once,,,,,,NMOT TWICE //RADM GEEMASTER
THIS IS WHY WE PALY.....not who has the bigger guns!!!...KINDERGARDENS