Brauche dringend Hilfe

There are 16 replies in this Thread. The last Post () by Daywalker.

  • Ich habe ein fettes Problem mit Antivir. Jedes mal wenn ich den Crossfiremod installieren will meckert der rum das in der ambienteB.utf ne Heuristik ist. Kann mir mal jemand bitte helfen???


    Mfg Pendragon28

  • Hab ich auch - kannst du getrost ignorieren!! Stell einfach deinen erkennungslevel runter. Das ist kein Scherz!

  • ich würde eher die datei vom scanvorgang ausschliessen

    General - DC commanding staff member & DC Truchsess
    DC Website: http://www.swat-portal.com/php…hp?page=Board&boardID=413


    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (" )_(" ) signature to help him gain world domination.

    --
    Karl Marx: To do is to be!
    Lenin: To be is to do!
    Freddie Mercury: Doo be doo be doo!
    --
    RPG: Es gibt keinen Alkohol in Mittelerde! -> Mist!
    --
    I heard that's me having a beer (^^):
    ..... O
    LI² \ ' /
    ..... ^
    ..... / \

  • Ok danke für die hilfe. Ich werde es mal versuchen. weil ich das Heuristik lvl auf hoch gestellt habe. mal schauen ob es dann klappt.


    Mfg Pendragon



    *hat nach dem ausstellen der Heuristik endlich funktioniert. Kann endlich spielen und bin natürlich gleich auf den Server gekommen :D *

  • LOL Genau das selbe Problem hat ich auch.Hab auch gleich alles runter geworfen.(etwas übereilig) :D Dank Huor hat sich das dann aber erledigt. :))


    willkommen Pendragon[969]

    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (" )_(" ) signature to help him gain world domination.

  • hi @ all. Auf dem CF-Mod Laucher V1.54 steht daß ich eine I-net Verbindung brauche um MP spielen zu können, nus SP möglich. Das ist nicht lüstig, da ich ja eine habe.. und alles ist ok!! Kann noch jemand ausser mir nicht auf den CF-Server drauf?? Wer es aber kann, bitte sag wie? Danke. ?(

  • Quote

    Originally posted by Inferno
    wir ALLE konnen nicht jetzt auf dem server spielen ...


    bis OP das alles repariert hat, mussen wir warten


    oooh.. 8o entschuldigung. Danke für die Info. Ich warte dann mal ganz geduldig. 8)

  • In Cali. als Gunny mich verfolgte, kammen ganz viele FLs dorthin. Eine kurze Zeitlang gab es gelbe Verbindung.. und ich sah wie Gunny sich auf meinem RADAR entfernte bis auf 8k.. kamm dann wieder bis auf 5,6k und verschwand ganz. Kommisch, da die Radar reichweite bei FLs, beträgt 5k.


    Das bannen ging schnell.. das sind die einzigen Beweise daß, ich keinen Speed Mod nutze:


    http://server3.pictiger.com/im…ure-hosting/screen-11.php[/IMG]
    http://server3.pictiger.com/img/900540/picture-hosting/.php[/IMG]
    http://server3.pictiger.com/im…ure-hosting/screen-33.php[/IMG]


    Ausser dem, habe mich umgehört.. Wenn man "cheaten" würde, könnte man gar nicht erst den Laucher starten!! Und wenn doch, dann würde der Server einen immer wieder "kicken".

  • Hey Schatten I am about to make you look really guilty.



    Look at your radar. I was 1.5 k behind you in cruise when you accelerated faster than 450.......see if you had not been cheating, I would still be on your radar since you can have a player up to 3 to 4k showing.... :D

    Intel 2.8 Quad-Core / 8 gig OCZ gaming 1066 mhz DDR2 / BFG GTX 295 (x2) / 24" LCD 4000:1 Monitor/ Razer Copperhead / Lycera keyboard / M1 NIC , 1 Intel SSD ( OS) & 1 OCZ gaming SSD , 10k rpm Velociraptor.


    Chars: [CFPD]. , [CFPD]G1 , G1.5, G2 , G2.5

    Home System: Tarsus


    Founder of the Crossfire Police Department, ( [CFPD] ) established 2005. The first Police Department established on Crossfire.

  • ROFLMAOAY shatten


    my god this is just precous [11] [203] [883] [657] [hanged] [uglyhammer]



    you just have to love him


    gives me a laugh, but then its always easy to laugh when you do nothing to your adverasy but live well!!. :)

  • holy ***


    you broke my personal record schatten .. you were baned from gunny 3 times in 1 week .. even me as newbie wasnt baned so many times ....


    ok, lets make it THIS WAY:


    schatten; reinstall your game/ mod everything (reinstalliere dein spiel und alles was du dazu hast) ...


    after you make that, i hope you will be unbanned, and you can return so that we make few tests


    and


    i dont need to rememebr yu all, that the OLD BUGS are back, most of them ... dual mine, kossac, predator, karak .... only few of bugs .... because of that lag is also bigger (i suppose) ...


    so stop with damn crying ... play the game .. if you get lag, GET OUT . DONT ARGUE, just leave ... it simple and makes no problems ... if anyone has problem with that, report him to OP ... he is this the boss here ...


    and can we finally play the f*** game ? i only read complains in last 1 week ... it can really kill someones nervs, exspecially when combinated with hard work in RL ..


    play the game and feel privilaged for being able to play the best mod ever ...
    modding team is giving its best to make only the best things for the community, but i see now what OP meant under (we are going to destroyer ourselfs) ...


    play game and thats all .... play your RP ...
    if you are a pirate, you have the right to escape ... its RP... then use the things you are priviled to use in your RP ..

  • Inferno


    I had no choice m8. When I log on, I will get several complaints about him, "he cant be hit" , " he takes no damage" , " he lags the system when he enters"...this is repeated every day.


    But lets make one thing very clear to everyone here, and I would appreciate someone doing an accurate translation.


    Being SP is not easy, take in mind when we have to investigate a player and if that player is guilty, we have to make a decision to ban for a short time, ban until Op investigates files, give a warning or recommend to Op that a permanent ban is needed.


    These decisions are not taken lightly, especially when it comes down to losing a player from this server forever. So don't think I enjoy this , because I don't.


    However, I will serve this community honestly and to the letter of the law.

    Intel 2.8 Quad-Core / 8 gig OCZ gaming 1066 mhz DDR2 / BFG GTX 295 (x2) / 24" LCD 4000:1 Monitor/ Razer Copperhead / Lycera keyboard / M1 NIC , 1 Intel SSD ( OS) & 1 OCZ gaming SSD , 10k rpm Velociraptor.


    Chars: [CFPD]. , [CFPD]G1 , G1.5, G2 , G2.5

    Home System: Tarsus


    Founder of the Crossfire Police Department, ( [CFPD] ) established 2005. The first Police Department established on Crossfire.


  • gunny schreibt:



    Inferno


    ich hatte keine wahl, kumpel. wenn ich mich einlogge bekomme ich mehrere beschwerden über ihn, "er kann nicht getroffen werden", "er nimmt keinen schaden", "er lagt das system wenn er es betritt"... dies wiederholt sich täglich.


    aber ich möchte etwas jedem hier klar machen, und ich würde es begrüssen, wenn jemand eine korrekte übersetzung macht.


    es ist nicht einfach ein serverpolice zu sein, bedenke bitte, wenn wir einen spieler untersuchen müssen und dieser spieler schuldig ist, müssen wir eine entscheidung treffen ihn für eine kurze zeit zu bannen, ihn zu bannen bis Op den fall untersucht, eine warnung zu geben oder Op zu empfehlen dass eine dauerhafte verbannung nötig ist.


    diese Entscheidungen nehmen wir nicht leicht, besonders wenn es dazu führt einen spieler dauerhaft von diesem server zu verlieren. also glaubt nicht das es mir spass macht, denn das tut es nicht.


    Wie auch immer, ich werde dieser gemeinschaft ehrlich und dem buchstaben des gesetzes treu dienen.

    General - DC commanding staff member & DC Truchsess
    DC Website: http://www.swat-portal.com/php…hp?page=Board&boardID=413


    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (" )_(" ) signature to help him gain world domination.

    --
    Karl Marx: To do is to be!
    Lenin: To be is to do!
    Freddie Mercury: Doo be doo be doo!
    --
    RPG: Es gibt keinen Alkohol in Mittelerde! -> Mist!
    --
    I heard that's me having a beer (^^):
    ..... O
    LI² \ ' /
    ..... ^
    ..... / \

  • Konnte mich bis jetzt nicht über Schatten beschweren.
    Bei PVPs mit ihm hab ich nie irgend etwas von Betrug
    mitbekommen.
    Keine unnormalen Lag oder sonstiges in der Art. ?(?(

    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (" )_(" ) signature to help him gain world domination.

  • Keiner sollte hier irgendjemanden etwas unsterstellen und das passiert hier auch nicht.


    Nobody should suggest anybody something and this didn´t happend here in my opinion

    Gunny und alle anderen SP Charactäre haben hier keinen einfachen Job und machen sich viel Mühe den Server "sauber" zu halten.


    Gunny and all the other SP chars do not have an easy job here and pay much efforts in holding the Server "clean".


    Ein kleines Beispiel: ich habe einen Piraten Character online gebracht und offenes RP als Pirat begonnen.


    An example: I´ve brought a pirate Character online and begin open RP with it.


    Gunny war online und hat sofort nachgefragt als einer der Spieler nicht bezahlen wollte und mir daraufhin die 100000 obligatorischen Credits brachte ;). Dazu mußte er trotz seines eigenen Spieles die Abschüsse eines Characters beobachten den er bis dato noch nicht einmal kannte. Er kam dann in voller RP Manier "Pirates will be killed everywhere" (naja, das Ergebnis war ausgeglichen :-D) in das System und kämpfte gegen uns.


    Gunny was online as i started this char. When a taxed player don´t wanna pay he gaves the obligatory 100000 credits ;). Gunny saw the frags in spite of his own gaming although he didn´t know the char. He asked about whats happend here and than came in full Roleplay style "Pirates will be killed everywhere" in the System and fought against us (Ok, the result was even handed :-D)


    Das ist extrem gut für Euch alle!


    This style is extremly good for you all!


    Ich habe bisher noch keinen Server erlebt auf dem es so wenig Probleme mit Cheatern gibt und auch so perfekt die Regeln eingehalten werden. Der Preis ist für mich gering (zumal er noch ins Spiel eingebunden wird) ich mußte bisher eine Frage beantworten, mußte ein System verlassen und einmal wurde ich berchtigterweise gekickt weil ich ein Event gestört habe - in der Woche darauf habe ich es mitgespielt :-). Dafür spiele ich seit Monaten unbehelligt einen genialen FL Mod.


    Up to now i never met a server with so less cheaters and on which the rules will be handeld from all players in such a perfect way like here. The price for me is small (the more so as it is containg in the Game) I have had to answer one question, have to leave a system, and one time i disturbed an event and was kicked - next week i played the event :-). For that i play since month a great FL Mod unmolested.


    Ich bitte Euch das zu berücksichtigen und ich bitte darum fair zu sein, was ich damit meine ist, daß wir als deutschsprachige Spieler, auch wenn hier eine eigene Forumssektion für deutschsprachige Spieler haben, Dinge die anderssprachige Spieler direkt angehen soweit wir es können englisch posten. Ich stelle mich im Einzelfall gerne zur Verfügung etwas zu übersetzen (Auch wenn ich Hägar ein wenig für seine englischen Sprachkenntnisse bewundere).


    And now i have a petition, please be fair, what i mean is, we as german speaking players, even when an own forums section exists, things in which ppl who don´t know the german language are directly involved should be posted in english as good as we can do this. In individual cases i will help with translations ( Even when i admire Häger a little for his knowledge of the english language)


    Click the image above to visit us.
    _______________________________________
    "Sir, we are surrounded!"
    "Excellent, now we can attack in any direction."