Posts by Nel50
-
-
-
thank you has reception you all for this etes smpas you. Miric I would remember your proposal of translation thank you have you. It entertain too the advantage of this server is to be able to all play malgres together the distance of our countries I find ca genial. Go Good pilot hunt.
-
Thank you has all are nice to you yes I know it is for ca that I am with you it am aussi to teach thank you has you. crossfire is a mods of the most complete and very well made I hope to be has the height to be able to make Nel50 of nice party with you Amicably
-
Hello, Me me call Nel50, I am new and French. I do not speak English but I serve me to translator to read you then I ask you to make the same thing if it please you.
Voila je suis un homme de 46 ans (je sais c'est vieux mais j'aime jouer a freelancer) j'apprecie beaucoup votre forum et les mods en general car tres utile et plein d'astuce divers qui me serve beaucoup. je joue a freelancer depuis au moin 4 ans je suis un joueur moyen car je joue principalement en SP pour la raison que je ne connais personne et que je ne parle pas anglais c'est une erreur de ma part mais je n'ai pas appris donc pour dialoguer avec vous c'est pas facile je suis content d'etre parmis vous et j'espere pouvoir recontrer certaine personne pour me guider en mode multi joueur ce qui me ferais progresser et apprendre a vous connaitre voila je me suis presenter a vous j'attend de vos nouvelles.
Bien amicalement a vous [2]