Search Results
Search results 1-4 of 4.
-
(Quote) -=[T-R-F]=-Death_Rain: public-opinion poll Hello, I am interested in your opinion about Gunny, or am I the only one who thinks he is overdoing it a "bit"?!! if you do not want to post here, send a mail to Psysiggy@mc-sig.de (Quote) Flash_Gordon:i think Gunny is a bit bad tempered once he loses against a newbie.Sometimes he takes his job something to serious. (what sometimes maybe is appropriate)but no offense, i try to get along well with everybody (especially with SP)hence: peace be wi… -
(Quote)Gunny sagt:Also Death, was Serverregeln betrifft bin ich sehr strikt und dies ist keinesfalls überraschend oder neu. Als SP in den letzten 2 Jahren, habe ich den Serverregeln buchstabengetreu Geltung verschafft und wir als SP waren sehr erfolgreich darin, die üblen Spieler von CF fernzuhalten. Zweitens, mein Rollenspiel hat nichts mit meiner Aufgabe als SP zu tun, also vermische dies bitte nicht. Drittens, bevor Op viele Dinge im Code platzierte, waren wir SP sehr damit beschäftigt Serve…